Kijk eens bij onze pareltjes en laat je inspireren door andere redacties!
naar onze nieuwtjes pagina
Inloggen
Kijk eens bij onze pareltjes en laat je inspireren door andere redacties!
naar onze nieuwtjes pagina
Inloggen

Een hoog rapportcijfer

11 februari 2025

Kerken geven De Zalige Zalm een hoog rapportcijfer

Uit het klanttevredenheidsonderzoek dat we eind 2024 hebben gehouden blijkt dat veruit de meeste klanten  zeer tevreden zijn over onze dienstverlening. Alle kerken die hun kerkblad of parochieblad maken in onze portal kregen een vragenlijst. De gemiddelde beoordeling voor het contact per mail of telefoon ligt rond de 8, met veel lof voor de snelle en vriendelijke reacties. Klanten waarderen vooral de behulpzaamheid en het meedenken van het Zalige Zalmteam.

Positieve punten

Een van de meest gewaardeerde aspecten is de variëteit en kwaliteit van het maandelijkse redactiemateriaal in de portal. Veel klanten geven aan dat het materiaal gevarieerd en bruikbaar is, met een gemiddelde score van 8 tot 9. Ook de gebruiksvriendelijkheid van de portal wordt over het algemeen positief beoordeeld, hoewel er enkele suggesties voor verbetering zijn. Voorbeelden van positieve feedback zijn onder andere:

  • "Altijd vriendelijk, altijd meedenkend."
  • "Ik krijg snel antwoord en er wordt meegedacht over de oplossing van problemen." -
  • "Snel en correct antwoord."
  • "Altijd snelle reactie, soms zelfs dubbel als ik vanwege een out of office melding de vraag doorstuur naar het info-adres."
  • "Gevarieerde keuzemogelijkheden. Ook blij met bewerkbare keuzepagina's."
  • "Er staat waardevol materiaal in de portal."
  • "Gemakkelijke opmaak, gevarieerde oplossingen."
  • "Klantvriendelijk in het gebruik."
  • "Ik ben zeer tevreden. Meestal is de aanleiding niet zo fijn waarom ik bel, maar ik word altijd vriendelijk benaderd en het wordt altijd netjes opgelost! Heel fijn."

Verbeterpunten

Naast de overwegend positieve feedback, zijn er natuurlijk ook enkele aandachtspunten. Zo geven twee klanten aan dat de portal soms traag lijkt, vooral tijdens piekuren. Daarnaast wordt er gevraagd om nog meer variatie in het redactiemateriaal en om de mogelijkheid om op dubbele pagina's te werken. Ook wordt er gesuggereerd om spellingscontrole in de portal in te voeren en om nieuwe afbeeldingen voor feestdagen toe te voegen.

Updates en opfriscursussen

Tijdens de inspiratiemiddag die we eind januari 2025 organiseerden in Meppel gaf Marcel Holl een exclusieve preview van de nieuwste ontwikkelingen in de portal van De Zalige Zalm. Hij deelde praktische tips en handige functies, waardoor redacteuren nog efficiënter en creatiever met de portal aan de slag kunnen. Dit doen we ook heel gericht tijdens de opfriscursussen die iedere redactie krijgt aangeboden. Is jouw redactie toe aan een opfriscursus, neem dan contact op voor een afspraak.

Conclusie

We zijn als Zalige Zalm trots op de positieve feedback van onze klanten en de genoemde verbeterpunten zijn voor ons belangrijke aandachtspunten waar al aan gewerkt wordt. We blijven ons inzetten voor een uitstekende service en voor waardevol redactiemateriaal voor alle gebruikers van de portal.

 

Meer weten? Neem contact met ons op!
Delen
Helpt u mee om dit artikel te delen?
Pareltje

Thuisblijvers

Bij De Zalige Zalm lezen we met veel plezier de prachtige bladen die de kerkbladredacties maken met ons redactiesysteem. Dat levert een schat aan inspirerende, creatieve en soms verrassende onderwerpen op. Pareltjes noemen we die. Die delen we hier graag met u. De vakantieperiode is vaak een stille tijd voor de thuisblijvers. De vaste aanloop […]
Bekijk pareltje

Lees Meer

Wist u dat u in ons portal nog veel meer dan enkel kerkbladen kunt ontwerpen en laten drukken?
Double-click to edit button text.

Week-up met De Zalige Zalm

Wil je aan het begin van iedere week een fris kerk-idee of praktisch advies in je mailbox? Schrijf je dan nu in voor onze inspirerende weekstarter en laat je maandagochtend stralen!
crosscross-circle